Meer dan 4,1 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
KabouterSpeurneus.180718

Kabouter Speurneus

Gelezen 8 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 10 Favoriet 1 Recensies 5
Junior Spots 1   Topics 0

De dieren van het Wilde Bos weten niet wat er gebeurt als Ilse de reusachtige slak het bos inkruipt. Ze heeft haar familie verlaten en is op zoek naar een deel van het bos waar ze niemand in de weg zit. Ze is zo groot dat dieren over haar struikelen en zich bezeren. Insecten kleven aan haar slijmspoor vast en ze schuift zelfs een cocon van een blad. Als ze dan wil uitrusten voor de deur van de familie Mestkever, die hierdoor hun mestballen niet in hun huis kunnen slepen, is de maat vol. Ilse moet weg. Als haar slakkenhuis wordt gestolen, kan Ilse geen kant op. Zonder de bescherming van haar huis is ze niet opgewassen tegen de warme zon. De hulp van Kabouter Speurneus wordt ingeroepen. Lost hij de zaak van het verdwenen huisje op tijd op?

Kind & Jeugd
Fictie kinder- en jeugdboeken algemeen
Godijn Publishing
28 september 2018