KABRA

Kabra

Dit kleine werkje is ontstaan op basis van mijn ervaringen en kennis met de Tarot kaarten, mijn studiegebied de Kabbalah en de gechannelde leringen van Ra. Vandaar ook de gegeven naam KABRA, die wijst op Kabbalah en Ra.

Eind jaren tachtig tot in de jaren negentig heb ik les gegeven aan de School voor Universele Wijsheid te Nijmegen (SUW) in Kabbalistische Tarot. Daarna ben ik gestopt om met een universitaire studie Transpersoonlijke Psychologie door te gaan.
De laatste 15 jaar ben ik uitsluitend als auteur van diverse boeken actief. Zoekend door mijn vele gegevens vond ik ik ook mijn ooit geschreven KABRA terug. Hoewel de omvang minimaal is, lijkt mij de gegeven kennis toch belangrijk genoeg om uit te geven.

RA, The Law of One is hier mijn grote drijfveer geweest en deze leringen zijn maar een zeer klein onderdeel van de gehele leer. De vijf boeken van de Law of One en het aanvullende boek van Carla Rueckert is voor deze tijd zeer belangrijk.
Religie & Spiritualiteit
Brave New Books