Kan ik meer bereiken in het leven?

Een algemeen gevoel dat we allemaal kennen, is dat van het meer willen bereiken in het leven. Zo nu en dan wordt het gedreven door wat wij rondom ons zien en soms is het enkel een verlangen om te bewijzen dat we veel meer aankunnen dan anderen denken of waarnemen. Zou er een andere, een diepere reden kunnen zijn om meer te willen bereiken in het leven?
Het ontdekken of herontdekken van iemands doel in het leven is het ultieme antwoord op de drang, in de geest, het lichaam en de ziel van de mens, om meer te willen bereiken in het leven. Dit boekje zal je inspireren en je helpen bij het (her)ontdekken van je goddelijke doel.

Is Kan ik meer bereiken in het leven? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Kan ik meer bereiken in het leven?