Kantoorpassie

Verhalen over passie en avontuur in de eenentwintigste eeuw. Over de grillen van het hedendaagse Europa en het einde van de euro. We maken kennis met kantoortijgers op zoek naar zingeving en uit op wraak op hun overspelige vrouwen. We reizen mee met ecotoeristen en Neckermann-avonturiers die in de binnenlanden van Amazonas meer avontuur krijgen dan waarop ze gerekend hadden. We zijn getuige van een modern expat-sprookje tegen de achtergrond van een ouderwetse liefdesverhaal, en we zien wat er gebeurt wanneer een jongensprostituee over het randje wordt geduwd en het niet langer pikt.

Geestig, pijnlijk, nu en dan choquerend, maar ook vertederend.

Hoe de euro viel - wat er gebeurd zou zijn als Cyprus failliet was gegaan
Jungleavontuur - avonturier in spe moet gids en boot ineens delen met een groep Neckermann-toeristen
Expat-sprookjes - met in de hoofdrol een Brigitte Bardot lookalike in de jungle
Alles goed, Nico? - dromerige kantoortijger moet lijdzaam toezien hoe zijn vrouw in de armen wordt gedreven van zijn chef
Dionysus - niet voor lezers met een zwakke maag! - American Psycho meets Brokeback Mountain - bevat expliciet geweld & erotiek (PG18+) !

Is Kantoorpassie het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Kantoorpassie