Karma7

Willow is een paar maanden geleden vanuit Amsterdam verhuisd naar een gehucht op de Veluwe. Ze kan maar moeilijk wennen aan het kleine, dorpse leven. Wanneer haar beste vriend Troy haar uitdaagt om ’s nachts naar de mysterieuze Kathedraal te gaan, waar het volgens de geruchten zou spoken, zegt ze ja.
Wat ze op dat moment nog niet weet, is dat die nachtelijke ontdekkingstocht misschien wel eens catastrofale gevolgen zou kunnen hebben. Niet alleen voor Willow en Troy, maar ook voor het voortbestaan van de mensheid…

Wat als het kwaad overwint? Waar blijven wij dan? Hoe overleven wij in een Zonderwereld?

Over Nienke Disco

Nienke Disco (1979) is een Nederlands presentatrice. Ze werd bekend door het presenteren van belspelletjes als Garito, Game On, Play en SBS Games op Net5 en SBS6.

Op jonge leeftijd stond ze al op de planken. Ze was te zien in de videoclip van Dilana Smith en in 2003/2004 had ze korte gastrollen in de Nederlandse comedyserie Sam Sam en in Goede tijden, slechte tijden. Daarnaast speelde ze een stunt-double in Soul Assassin.

Tussen juni 2006 en eind 2007 was Disco te beluisteren als dj op het radiostation 100%NL. Omdat bij 100%NL een reorganisatie plaatsvond, was er voor Disco geen plek meer in de programmering.

In 2008 zong Disco mee in de meidengroep Red Envie. De andere leden waren Angela Esajas, Aemilia Brok en Kel. De eerste single kwam in februari 2008 uit onder de titel Johnny (Tell me what you want).

'Karma7' is Disco's eerste jeugdboek.

Is Karma7 het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Karma7