Kattenmanieren

Kattenmanieren

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 1

Omdat jullie, menspersonen, er nog altijd niets van snappen en als gekken foto’s van ons blijven nemen in de belachelijkste poses, zien wij katten ons verplicht een boekje uit te brengen om het allemaal nog maar eens uit te leggen! Tegen onze zin samenwonen met honden, acrobatische klauterpartijen, stiekeme bezoekjes aan de koelkast, dutjes op de (s)malste plekjes, gevechten met toiletrollen, computers kraken, niet erg elegant rekken en strekken, op stap met katmeraden… Kortom, we hopen dat jullie het nu eindelijk wel ’n beetje begrijpen!

WPG Uitgevers Belgie NV
30 september 2019

Hebban recensie

Evy De Brabander Hebban Recensent

Wat denkt mijn kat?

door Evy De Brabander op 12-11-2019

Wie maakt er nou geen schattige foto’s van zijn of haar kat? Oke, ja, schattig is misschien niet altijd het goede woord, want soms liggen/hangen/zitten ze er wat onvoordelig bij en is het gewoon heel grappig. Dat de katten niet altijd blij zijn met die drang van hun baasjes om alles vast te willen leggen, laten ze nu in dit boek duidelijk merken. Ze willen graag zélf hun verhaal vertellen.

...