Keer op keer

‘Bella Andre schrijft series om verliefd op te worden.’ Hebban.nl

Harry Sullivan heeft zijn familie altijd op de eerste plaats gezet, zelfs als dat betekende dat hij Molly zou verliezen – zijn enige ware liefde. Hij heeft haar nooit kunnen vergeten. Vijftien jaar later hoopt Harry nog steeds op een ‘lang en gelukkig’-leven. Maar dan gaat zijn deurbel... en één blik op het tienermeisje dat voor zijn deur staat, verandert werkelijk alles.

Molly had nooit gedacht dat ze Harry Sullivan nog zou zien, dus ze is stomverbaasd als haar vijftienjarige dochter hem weer in haar leven brengt. Op zijn achttiende was Harry al sterk, sexy en galant. En nu lijkt hij nog knapper, briljanter, loyaler en zorgzamer te zijn geworden. Molly kan niet anders dan weer verliefd op hem worden.

Maar zullen ze, nu er meer op het spel staat dan ze ooit voor mogelijk hadden gehouden, in staat zijn voorbij de fouten te kijken die ze allebei in het verleden hebben gemaakt en van elkaar houden, ondanks alles?

In de pers

‘De spannende scènes worden fantastisch beschreven, zodat je het als lezer echt wel warm krijgt. De balans tussen romantiek en sexy is perfect.’ Chicklit.nl

‘Ik denk niet dat ik ooit een boek heb gelezen waarbij de chemie tussen twee mensen zo van de pagina’s spatte.’ Boekhopper.nl

Is Keer op keer het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Keer op keer