Vanaf het eerste moment

Vanaf het eerste moment

Rank 171 Gelezen 7 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 32 Favoriet 0 Recensies 1
Feelgood   Topics 0

Suzanne Sullivan is absoluut niet van plan om haar leven in te laten perken door een bodyguard. Ze kan die paar probleempjes die haar achtervolgen echt zelf wel oplossen. Helaas denken haar broers Drake, Alec en Harry er heel anders over, dus als meneer de Veel-Te-Knappe-Bodyguard ten tonele verschijnt, legt Suzanne zich niet zomaar bij zijn aanwezigheid neer en vliegen de vonken er al snel vanaf.
Roman Huson heeft gezworen Suzanne Sullivan ten koste van alles in bescherming te nemen. Vooral tegen hemzelf, aangezien haar broers hem zonder enige spijt zouden omleggen als hij haar ook maar een seconde als de beeldschone vrouw zou zien die ze in werkelijkheid is. Maar in de loop van de tijd blijkt dat Rowan toch ook wel een probleem heeft: het is niet alleen een flinke uitdaging om Suzanne bij te benen, maar ook om zichzelf ervan te weerhouden haar lippen te plunderen met alles wat hij in zich heeft. En als blijkt dat de passie tussen hen heter brandt dan hij ooit eerder heeft meegemaakt…
Over de boeken van Bella Andre
‘Ik denk niet dat ik ooit een boek heb gelezen waarbij de chemie tussen twee mensen zo van de pagina’s spatte!’ Boekhopper.nl
‘Bella Andre houdt je aan de pagina’s gekluisterd.’ Schrijfplezier.eu

Romantiek
Romantiek
Boekerij
01 september 2022
01 september 2022
9789402319583 , 9789022597149

Reacties op: Vanaf het eerste moment