KERKHOF ZONDER LIJKEN

Kerkhof zonder lijken

Gelezen 1 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 1
Fantasy & SF   Topics 0
Reisa van Doorn is door een ongeval om het leven gekomen. Als ze wordt begraven stapt ze in de wereld van levende doden.
Als Frans haar uit haar kist bevrijdt is ze de nieuwste bewoonster van Gronddorp. Frans lijkt op het eerste oog een joviale man die de leiding over dit dorp heeft. Al snel blijkt dat hij niet de man is die men denkt dat hij is. Reisa is niet op haar mondje gevallen en gaat tegen hem in wat niet in dank afgenomen wordt.

"Stiny Huizing heeft een rijke fantasie die goed tot uitdrukking komt in dit zeer vermakelijke boek, hiermee heeft de auteur weer een origineel verhaal geschreven. Humor is een belangrijk element en maakt het onderwerp - de dood - levendig." (Ans Stier)
Sciencefiction & Fantasy
Uitgeverij aquaZZ
06 mei 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 17,50

Lezersrecensies (1)

Een lekker ontspannend tussendoortje.

door: Ans Stier 1 like
Samenvatting Reisa van Doorn is door een ongeval om het leven gekomen. Als ze wordt begraven stapt ze de wereld van levende doden in. Als Frans haar bevrijd uit haar kist wordt ze opgenomen als bewoonster van Gronddorp. Frans lijkt eerst een joviale man die de leiding over dit dorp heeft. Als...