Kernbewustzijn

Kernbewustzijn van Liz Koch is het praktische antwoord op de verrassende bestseller Psoas, de spier van de ziel. In de kern van je lichaam ligt wijsheid besloten waar je door middel van beweging bij kunt komen. In Kernbewustzijn vertelt Liz Koch je hoe met oefeningen en praktische tips.

Je zwemt, danst, loopt of springt; beweging staat nooit los van (het) leven. Bewegen is de kern van ons mens-zijn. Ons lichaam weet intuïtief hoe het het liefst wil bewegen en hoe we blokkades en aandoeningen zelf kunnen oplossen. Deze kennis is in onze kern aanwezig en vanuit deze kern kan ons leven weer stromen. Liz Koch helpt je je somatische intelligentie te vergroten door anders naar beweging te kijken én anders in beweging te komen. Met veel oefeningen, rijk geïllustreerd met zwart-wit foto’s.

Een fascinerend en praktisch boek voor iedereen die bezig is met de vergroting van het lichaamsbewustzijn.

Business & Management , Gezondheid & Psychologie
Gezondheid algemeen