Kerst op Ivy Hill

Rank 7324 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0

In ‘Kerst op Ivy Hill’ van Julie Klassen wordt er kerst gevierd in het idyllische dorpje. Richard Brockwell is al jaren niet thuis geweest met kerst. Hij is veel liever in Londen, ver van zijn ouderlijk huis, waar hij kan ontsnappen aan de vele familiegeheimen en de pijn uit het verleden. Maar wanneer Richards moeder dreigt zijn toelage stop te zetten als hij niet langskomt met kerst, keert hij met tegenzin terug naar Ivy Hill. Deze kerst op het platteland brengt vele verrassingen met zich mee, waaronder ontmoetingen met een wees, zijn eerste liefde en Arabella Awdry… een dame die veel aantrekkelijker is dan hij zich herinnert. Zal kerst op Ivy Hill, met de romantische sfeer van het platteland en de vreugdevolle kerstliederen, een magische verandering in het hart van Richard teweeg kunnen brengen?

Als extraatje bevalt ‘Kerst op Ivy Hill’ een kort verhaal van Dineke Epping, waarin fans van De draad die ons verbindt hun favoriete personages zullen zien terugkeren.

Historische roman (populair)
KokBoekencentrum Fictie