Kijk op de ziel

Martine Oldhoff
De ziel duikt overal op. Van seizoenen lang "Kijken in de ziel" op televisie tot in het spirituele tijdschrift Happinez. Eeuwenlang was de ziel bekende taal in kerk en theologie. Tegenwoordig nemen veel gelovigen het woord minder makkelijk in de mond. Tijd voor nieuw licht op een oud woord.
In dit boek gaat de auteur op zoek naar de betekenis van de ziel in het christelijk geloof in onze context. Wat zegt de Bijbel? Wat is de ziel en hoe is de verhouding tussen lichaam en ziel?
Zo biedt dit beknopte boek een theologische verdieping, een actualisering naar deze tijd en een aanzet tot het geloofsgesprek in de gemeente.

Is Kijk op de ziel het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Kijk op de ziel