Killerbody Lifestyle

Killerbody lifestyle

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 7 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair Newsroom 2   Topics 0

Killerbody Lifestyle van Fajah ‘Faya’ Lourens is een volledige herziene editie van haar bestseller ‘Killerbody Dieet’. Mensen die een dieet volgen hebben vaak moeite met slank en fit te blijven (jojo-effect) of zitten ook na het behalen van hun doel niet lekker in hun vel. Faya leert je dat mindset misschien nog wel belangrijker is dan voeding en beweging.

Wat je doel ook is, het is het belangrijkste dat je eraan gaat werken vanuit een goed gevoel over jezelf. Dus of je nu wilt afvallen, spieren op wilt bouwen of een beter zelfbeeld wilt krijgen, dit boek geeft je alle handvatten om je doelen te behalen: tips, informatie, motivatieopdrachten en voedings- en trainingsschema’s.

In 12 weken werk je dus niet alleen aan je lichaam, maar vooral ook aan je mindset. Want geluk zit niet alleen in je gewicht. Je leert van jezelf te houden, naar je behoeftes te luisteren en negatieve (voedings)patronen te doorbreken. Zo val je makkelijker af, behoud je resultaat en voel je je gelukkiger. Op naar de beste versie van jezelf! Ben je er klaar voor?

Culinair
Gezondheid algemeen