Sex Safe

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Junior   Topics 0
Ergens tussen je tiende en zestiende levensjaar begint de pubertijd. Niet alleen je gedrag verandert, maar ook je lichaam maakt een verandering door. Zo gaan je borsten groeien of krijg je haar op je ballen. Je zult jezelf vragen stellen als: “Kan ik zwanger worden van de eerste keer seks?” of “kan ik een soa krijgen van pijpen?”, maar ook “ben ik homo als ik ook op jongens val?” of “waarom zijn mijn ouders zo irritant?’ kunnen zich opdoen. Dit zijn onderwerpen en vragen waarop je antwoord krijgt in dit boek. Sex Safe is een boek voor de jeugd van tegenwoordig. We leven in een snelle wereld met internet en social media waarin rappers rolmodellen zijn. Met kunstillustraties van Selwyn Senatori en anekdotes van rappers en artiesten is dit hét boek voor seksuele voorlichting van deze tijd. Dit boek is een samenwerking tussen bestsellerauteur Faya Lourens en de beroemde kunstenaar Selwyn Senatori. +

Junior
01 januari 2019