Kliniek Zuid - Tegen elke prijs

Kliniek Zuid

Rank 70 Gelezen 77 Aan het lezen 13 Wil ik lezen 100 Favoriet 1 Recensies 6
Literatuur & Romans Lijsten 3 Spots 2   Topics 0

In een van de duurste straten van Amsterdam-Zuid runt dr. Caro Benedict de zeer succesvolle cosmetische Kliniek Zuid. Haar man Robbert doet de bedrijfsvoering en samen hebben ze twee tieners, Teun en Sofie. De wachtlijsten worden steeds langer totdat een cliënte zich meldt met onverklaarbare klachten na een borstvergroting en de vraag rijst wie verantwoordelijk is. Als Caro een rechtszaak boven het hoofd hangt, biedt haar even aantrekkelijke als onmogelijke ex en collega Felix zijn hulp aan, maar kan ze hem vertrouwen? Ondertussen vermagert Sofie onder haar ogen en Teun, haar slimme en sportieve zoon, is onbereikbaar. Terwijl de wereld om haar heen lijkt in te storten wordt Caro gedwongen te bepalen wat nu echt belangrijk voor haar is.

Feelgood , Literatuur & Romans
VBK Lab