Knock-out Body Noodplan

Knock-out Body Noodplan

Culinair   Topics 0
Om op jouw gewenste gewicht te blijven zijn er vaak levenslange aanpassingen nodig. Slank zijn en slank blijven is een levenswijze en geen kortlopend dieet.

Toch zijn er momenten dat je je eventjes hebt laten gaan en heb je wel een kortlopend en effectief plan nodig om die paar extra kilootjes weer snel kwijt te raken. Voor die momenten is er nu dit boek. Een stok achter de deur, handvat en alle motivatie om je op de goede weg te helpen.

Verlies in 2 weken tijd kilo’s en centimeters en voel je weer goed in je eigen lijf.
Het Knock-out Body Noodplan is een compleet programma met voedingsschema’s, sportoefeningen, menu’s en recepten.

Een Knock-out Body in 2 weken!

Het Knock-out Body Noodplan is een uitgave van LC LifeConsultant.

LC LifeConsultant heeft uitgebreide kennis van voedingsmiddelen maar ook van allergieën en voedselintoleranties.

Met behulp van puur koken, anti allergene voeding en alternatieven stellen wij een voedingsplan op dat bijdraagt aan een gezonde levenswijze en een gezond gewicht.

LC LifeConsultant biedt voedingsplannen en recepten met een low carb, ketogene en anti inflammatoire basis.
Culinair
Lucky Canard