Knoet ontdekt de natuur- de ziel gaat nooit dood

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0

‘Knoet maakt een wandeling door het bos waar hij woont in een holle boom. Opeens komt meneer Haas aanrennen, met het slechte nieuws dat mevrouw Uil uit de boom is gevallen…’ Natuurwezen Knoet neemt jonge kinderen mee in de wereld van de ziel en toont ons een andere zienswijze op leven en dood. Knoet vertelt zijn vriendjes uit het bos over verschillende begrafenisrituelen in de wereld. Hij leert hen hoe je kunt omgaan met de dood en hoe je verlies kunt verwerken. En ook laat hij hen – op een kindvriendelijke manier – kennismaken met de ziel en met een bijna-doodervaring. Met het tweede deel van dit boek kun je je eigen totempaal, herinneringsdagboek en Knoet-knuffel maken. Dat biedt troost en helpt bij het verwerken van verdriet! Dit boek is deel 3 in de reeks KNOET ONTDEKT DE NATUUR. In de delen 1 en 2 neemt Knoet kinderen mee in de wondere wereld van graancirkels en edelstenen/mineralen. Laat je meevoeren door de avonturen van Knoet en ontdek wat er in de natuur aan wonderen te vinden is!

Junior
Knoet (3)
Illustraties
José van Erum-Wiersma
Cichorei
01 januari 2021
12 februari 2021

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Josevanerumwiersma

Reacties op: Knoet ontdekt de natuur- de ziel gaat nooit dood