Knuffelkussens haken

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Dit haakpatronenboek bevat negen patronen voor knuffelkussens. Deze gehaakte versie van de pluchen 'pillowpet' is een kussen en een knuffel ineen. De basis voor elke van deze robuuste knuffels is een rechthoekige gehaakte kussenhoes die om een kant en klaar binnenkussen gehaakt kan worden. Aan deze rechthoek worden pootjes, een kop en een staart gehaakt, plus knopen en lussen om het kussen dubbel te kunnen vouwen. Opengeklapt is het een kussen, dicht een staande knuffel. Het basisprincipe is voor elk knuffelkussen hetzelfde. De te gebruiken materialen, steken en technieken worden voorin het boek toegelicht met handige tekeningetjes. Ook wordt uitgelegd hoe een kleinere variant van het knuffelkussen gehaakt kan worden. Het boek is gedrukt op stevig papier en vormt een kleurrijk geheel waarin tekst, foto's van knuffelkussens en paginagrote illustraties met Engelse uitspraken als 'Keep calm and count sheep' elkaar afwisselen. De patronen zijn duidelijk uitgeschreven en goed maakbaar voor wie de basis van het haken onder de knie heeft.

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker