Koersen op geluk

Na zijn turbulente wielercarrière begint het leven van Thomas Dekker in 2015 opnieuw. Hij schrijft zijn memoir Mijn gevecht, dat een instantbestseller wordt. Het zet hem ook buiten de sportwereld in de spotlights, en zowel vriend als vijand is geschokt over de onthullingen die hij in het boek doet.

Koersen op geluk begint waar Mijn gevecht eindigt. Thomas vertrekt naar zijn steenrijke geliefde in Beverly Hills, ontmoet Leonardo di Caprio en Al Pacino, leeft bijna vijf jaar lang een ongelooflijk luxeleven en beleeft de meest bizarre avonturen, terwijl hij in feite vooral op zoek is naar liefde en oprechtheid. Maar hoe kies je een weg die bij je past in een leven vol extremen? Van het leven dat hij daar leidt, raakt hij steeds gedeprimeerder. Wat nu? Kan hij zijn geluk weer vinden via het fietsen?

Koersen op geluk omvat een roerige periode in zijn leven, een tijd met veel ups en downs, waarin Thomas zelfreflectie zeker niet schuwt. Het resultaat is een wervelend verslag, een eerlijke zoektocht naar wat ieder mens in feite wil: geluk.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Koersen op geluk het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Koersen op geluk