Koester je hart

Dit is een boekje om stil van te worden. Mirjam van der Vegt neemt je mee op reis naar je hart. Een weg die je van uiterlijke stilte, door de woestijn van je leven, naar innerlijke stilte brengt. Een avontuurlijke reis langs drie treden. Deze tocht heeft een bijzondere eindbestemming: de rust die God belooft te midden van alle omstandigheden.
Met levendige voorbeelden, anekdotes en spreuken word je aangemoedigd om uit het jachtige bestaan te stappen en op adem te komen bij de Bron van liefde. Veertig praktische tips helpen je daarbij op weg. Van benedictijns 'piekeren' en kloosterbier tot Lectio Divina en zwijgend eten; overal is de stilte aanwezig. Voor iedereen die snakt naar een handvol rust.

Loop langzamer, word stiller:
het leven heeft al zoveel in zich, voordat wij er iets van 'maken'

Is Koester je hart het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Koester je hart