Kogels zijn sneller dan u denkt

U moet dit boek nu maar onmiddellijk kopen, nu u toch hier bent. Op die manier bent u er tenminste zeker van, dat u het hebt. Als u zou beginnen hier dit boek te lezen, zou u niet in staat zijn het weer neer te leggen. Als u naar huis gaat zonder het te hebben gekocht, zult u er toch voortdurend aan moeten denken en dat is vervelend voor u.
Misschien, hoewel ik dat nauwelijks kan geloven, hebt u nog nooit van mij gehoord. Daarom zal ik me even voorstellen: mijn naam is Mike Hammer, particulier detective. Ik ben een jongen die van actie houdt, doorgaans keiharde actie want ik vecht meestal tegen misdadigers van het laagste soort. Zoals ook in dit boek, waarin ik, tegen m'n gewoonte in, een paar lichte vrouwen te hulp kom. Maar als ik help dan doe ik dat met alle inzet. Dat weten ze drommels goed, dat gore ongedierte dat vrouwen uitbuit en vernedert. Hun kogels zijn snel, maar de mijne zijn sneller. Reken daar maar op.

Is Kogels zijn sneller dan u denkt het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Kogels zijn sneller dan u denkt