Kom tot de kern

Kom tot de kern

Eén op de vijf Nederlanders schakelt een professional in bij het oplossen van een vraag of probleem. We nemen graag zelf de regie in het bouwen aan ons eigen succes en geluk. En net als in de sport geldt: als je het beste uit jezelf wilt halen, dan wil je een coach aan je zijde. Maar welke vraag heb je precies? Welke soort coach of welke begeleiding past het beste bij jouw vraag? En hoe vind je die?

Kom tot de kern is een krachtig zelf-assesment om tot een eerlijke, heldere analyse van jouw vraag te komen. Je krijgt inzicht in de vraag achter jouw vraag. In wat je echt nodig hebt.

De bijzondere kracht van dit boek zit 'm in het tegelijkertijd onderzoeken van twee soorten vragen. Met de positieve vragen ontdek je waar je naar verlangt, de uitdagende vragen prikkelen je om in de schaduwkant van je persoonlijkheid te durven duiken. Wat is nog latent en onderbewust? Wat is het dat je werkelijk wil onderzoeken? Want daar waar het knelt of schuurt zit vaak de groei en de winst.

Kom tot de kern brengt juist dát naar de oppervlakte. Wat je niet onder ogen kunt zien, kun je ook niet veranderen. Het resultaat: een heldere blik op jouw vraagstuk en de handvatten voor de volgende stap in je ontwikkeling.
Gezondheid & Psychologie
Uitgeverij Thema