Kom weer tot leven!

"Als een schat in een aarden pot dragen wij in onszelf de bron van ons levensgeluk. De schrijver vervolgt hier haar onderricht over de innerlijke eenheid van de mens, waarbij zij op een evenwichtige manier geloof en psychologie met elkaar integreert. Zij put rijkelijk uit de Bijbel en uit tal van persoonlijke getuigenissen om licht te werpen op vijf wetten die in ons hart gegrift liggen: sluit geen enkel compromis met de dood; aanvaard de grenzen van het mens-zijn, in het besef dat je een geliefd kind van God bent; laat je authentieke verlangens naar boven komen en ontdek je unieke taak in het leven; ontwikkel je innerlijke eenheid; neem de gaven aan van vreugde en vruchtbaarheid. Zo kan ieder de wegen verlaten die naar een vorm van dood leiden, en zijn leven weer op gang brengen en een tempel van de levende God worden."

Is Kom weer tot leven! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Kom weer tot leven!