Kon ik het maar zeggen

Kon ik het maar zeggen

Gelezen 68 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 133 Favoriet 0 Recensies 2
Literatuur & Romans Lijsten 1 Spots 3   Topics 0

Een hartverwarmende roman over moeders en zussen, familie en vergeving
Audreys familie is dertig jaar geleden volledig uit elkaar gevallen: haar twee volwassen dochters, Jess en Lily, praten niet meer met elkaar en haar kleindochters hebben elkaar zelfs nog nooit ontmoet. Ooit is er iets gebeurd met Jess’ tweelingzusje Zoe, vlak voordat ze stierf, dat moeder en dochters van elkaar heeft vervreemd, ook al delen ze nog zo veel liefde en mooie herinneringen.
Tot Audrey op een dag een moedige beslissing neemt: ze wil heel graag dat zij en haar dochters weer de eenheid worden die ze vroeger waren, en ze neemt zich voor het verleden nu voor eens en altijd het verleden te laten zijn en met een zonnige blik naar de toekomst te kijken. Ze is vastbesloten de lucht te klaren en te vertellen wat er is gebeurd, al die jaren geleden. Zal haar moederliefde genoeg zijn om haar dochters weer samen te brengen, voor het te laat is? Zullen ze de kleine en grote leugens uit het verleden achter zich kunnen laten en de weg terug naar elkaar weer vinden?
De pers over Kon ik het maar zeggen

‘Hartverscheurend met een scherp psychologisch inzicht en bitterzoete onthullingen bezorgen lezers een ervaring die ze nooit meer zullen vergeten.’ The Observer
‘Een liefdevol boek dat je gegarandeerd tot tranen toe zal roeren.’ PRIMA

‘Een vertederend, ontroerend verhaal… Hannah Beckerman heeft mijn hart gebroken.’ Rosie Walsh

Feelgood , Literatuur & Romans
Populaire fiction algemeen
Titia Ram
Boekerij
02 juli 2019
02 juli 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Reacties op: Kon ik het maar zeggen