Koning

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Hij regeert een winkelimperium. Hij is een fortuin waard. Hij krijgt altijd wat hij wil - totdat hij haar ontmoet.

Stephanie Prescott woont sinds de boekhandel die ze van haar grootvader heeft geërfd sinds ze wegliep van een misbruikrelatie met een controlerende man. De boekhandel is altijd haar toevluchtsoord geweest, nu meer dan ooit. Het laatste wat ze wil doen is het verkopen en verhuizen.

Maar Matt King wil de winkel, en de man die King als zijn vrienden wordt genoemd, krijgt altijd wat hij wil. Deze keer is het meer dan alleen zakelijk. Het is persoonlijk. Heel persoonlijk. Er is jaren geleden iets gebeurd in Stephanie's gebouw. Iets waardoor King het wil vernietigen, zodat hij de herinneringen kan vernietigen. Iets zo schokkend dat hij zichzelf er niet toe kan brengen het haar te vertellen, zelfs nadat hij verliefd op haar begint te worden.

En nu moet King een keuze maken - het gebouw slopen en Stephanie verliezen. Of houd vast aan de vrouw van wie hij houdt en leef voor altijd met de pijnlijke herinneringen.
Broederschap bachelors (1)

Recensies

Zeer, zeer slecht vertaald!

door: Jolandavbs 1 reactie 2 likes
Ben na 4 pagina’s gestopt met lezen. Wat een verschrikkelijk slechte vertaling. Bij bijna iedere zin denk je ‘ wat staat hier nu eigenlijk’ Niet te doen. Erg jammer.