Koude angst

Koude angst

Rank 430 Gelezen 6 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 133 Favoriet 1 Recensies 1
Thrillers & Spanning Spots 5   Topics 0

Koude angst is de nieuwe spannende arctische thriller van Mads Peder Nordbo, de auteur van Meisje zonder huid, waarin Matthew op een doofpotaffaire stuit.

Tupaarnaq is teruggekeerd naar Nuuk om haar enige vriend, Matthew Cave, te helpen zijn halfzus Arnaq te vinden, die tijdens een weekendtrip naar het verlaten stadje Færingehavn is verdwenen. Wanneer Arnaqs moeder een telefoontje krijgt van een doodsbange Arnaq is het voor iedereen duidelijk dat er een vreselijke misdrijf dreigt plaats te vinden. Matthews vader, Tom, was in zijn jonge jaren op de militaire basis Thule betrokken bij een geheim experiment met dodelijke afloop en werd verdacht van een dubbele moord. De verdwijning van Arnaq blijkt samen te hangen met de oude Thule-zaak. Aan Matthew en Tupaarnaq de taak om Arnaq te redden, zonder nieuwe slachtoffers te maken.

Matthew Cave (2)
Renske Wiltink
Ambo|Anthos
05 augustus 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 20,99 Bestel het e-book € 12,99

Door lezers

Literatuur uit het hoge Noorden / Koude angst - Mads Peder Nordbo
28 juli 2019 21 reacties
  Meer artikelen

Lezersrecensies (1)

Groenlandse spanning op zijn best

door: Greet Braem 5 reacties 1 like
Deze recensie is gebaseerd op ‘Kold angst’, de originele versie van het boek. Augustus 2018 verscheen ‘Meisje zonder huid’, het eerste boek in de reeks met Matthew Cave. Hoofdpersonage Matthew is een Deense journalist, die na het verlies van zijn vriendin en ongeboren baby besliste om...