Koudijs' Hellevaart

EEN HELLE STEM
heeft iets goed te maken. Uit te leggeneen helle stem maakt dietsslooft zich uit te zeggenzeeloos leven smaakt naar nietseen helle stem spreekt van waterhoe het stroomt hoe het schuurteen helle stem als geklaterdat een landrot de zee op stuurt
"Dit is een bundel met een duidelijk bouwplan. Enerzijds is er een ongrijpbaar experimenteel personage of misschien allegorie. Anderzijds biedt de bundel bewust onderdak aan vele literaire genres en poëtische formaliteiten.Meteen na zijn ontboezemingen vinden we de dichter terug op het toilet, al kakkend: 'gevoegd naar het geheel krijgt hij hem niet'." - Marc Kregting

Is Koudijs' Hellevaart het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Koudijs' Hellevaart