Kris-kras, kruislings, kroepoek.

Malon Bakker. Onthoud die naam heel, heel goed. Dit is een dichteres die niet alleen wonderbaarlijke poëzie schrijft, maar ook een enorme constantie vertoont en telkens weer prachtige werk levert. Zij heeft het vertrouwen van de lezer dubbel en dik verdiend. Ook haar nieuwe bundel "Kris-kras, kruislings, kroepoek" is een enorme aanwinst voor de hedendaagse Nederlandse literatuur. Als dit zo doorgaat heeft deze jongedame binnenkort een eigen bibliotheek nodig om al haar publicaties te kunnen bewaren. Wij zijn er niet rouwig om: kom maar op! Urenlang verdwalen in woorden als deze is misschien wel een van de meet=st waardevolle dingen die het leven ons te bieden heeft.

Is Kris-kras, kruislings, kroepoek. het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Kris-kras, kruislings, kroepoek.