La paella

Culinair   Topics 0

Rijst is een ongelofelijk veelzijdig ingrediënt. Spaanse koks weten er een heel scala aan gerechten mee te bereiden, van eenvoudig comfortfood voor thuis tot indrukwekkende feestschotels voor speciale gelegenheden. In dit boek heeft auteur Louise Pickford fantastische paella’s uit heel Spanje bijeengebracht, van regionale klassiekers die wereldwijd bekend zijn tot bijzondere plaatselijke variaties en andere creatieve versies van dit populaire gerecht. Of je nu al vaker paella hebt gemaakt of dat de Spaanse keuken nieuw voor je is, met deze gemakkelijke stap-voor-staprecepten voor zowel traditionele als moderne Spaanse gerechten zul je niet teleurgesteld worden! Louise Pickford is een populaire kookboekenauteur en foodstylist met meer dan 20 jaar ervaring. Ze heeft wereldwijd 16 kookboeken uitgebracht. Ze levert bijdragen aan vele tijdschriften in Australië en Groot-Brittannië en haar recepten en artikelen over eten hebben in diverse foodmagazines gestaan, zoals in delicious, Good Housekeeping en Gourmet Traveller.

Culinair
Eten en drinken algemeen