Laatste middagen met Teresa

'Piechemapart, zo naturel, zo enorm een personage van de miserabele werkelijke wereld, is een personage zoals je ze bij Balzac tegenkomt, of Flaubert, of Stendhal.' - Antonio Muñóz Molina

'Hij heeft werelden van de verbeelding geschapen, die hij afzet tegen de vaak vreselijke realiteit van het Spanje na de Burgeroorlog. Zijn personages ontsnappen altijd naar het rijk van de fantasie, wanneer de wereld buiten grijs en deprimerend is, en hij is vooral heel erg goed in het neerzetten van de verbeeldingswereld van kinderen.' - The Guardian

'Zijn invloed op de beste nieuwe schrijvers is zeer zichtbaar. Al sinds 1960 is Marsé onze beste verteller.' - El País

Recensies (4)

Meer recensies

Is Laatste middagen met Teresa het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Laatste middagen met Teresa