Later als ik groot ben

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 9 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Marian Keyes beschrijft hilarische en herkenbare familiesituaties voor alle leeftijden

Johnny, zijn twee broers Ed en Liam, hun prachtige, getalenteerde vrouwen en hun kinderen brengen veel tijd samen door – op verjaar­dagen, jubileumfeestjes en weekendjes weg. Ze zijn de perfecte familie.

Onder de oppervlakte broeien er echter problemen. Sommige familieleden kunnen elkaar niet uitstaan en andere vinden elkaar juist veel te leuk. Toch lijkt alles onder controle, totdat Eds vrouw Cara een hersenschudding oploopt en ze haar gedachten niet langer voor zichzelf kan houden. Een ongepaste opmerking op Johnny’s verjaardagsfeestje zorgt ervoor dat Cara de geheimen van alle familieleden boven tafel brengt. In de daaropvolgende chaos realiseert ieder familielid zich dat het waarschijnlijk eens tijd is om… eindelijk volwassen te worden?

Later als ik groot ben in de pers

‘Rommelige, verwarde en complexe mensen die me eraan herinneren dat bijna niemand zijn leven ooit écht op orde heeft.’ Jojo Moyes

‘Komisch, overtuigend en bevat zo veel waarheid. Later als ik groot ben geeft een uniek inkijkje in de verschillende karakters. Keyes weet serieuze problemen herkenbaar te maken – en het krijgt ook een paar volwassenen aan het lachen.’ The Guardian

‘Briljant en ontwapenend. Grappig, teder en volledig innemend.’ Graham Norton

Romantiek
Romantiek
Boekerij
16 juni 2021
16 juni 2021

Reacties op: Later als ik groot ben