Leef als een Parisienne ook als je hartstikke Nederlands bent

Gelezen 4 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Voor alle Nederlandse vrouwen die ook een beetje parisienne willen zijn Over de hele wereld wordt ze bewonderd en geroemd om haar tijdloze elegantie: La Parisienne. Op kantoor, op het schoolplein of op het terras met een goed glas wijn: ze doet het allemaal in stijl. En dat kun jij ook. De Nederlandse Renée Koudstaal pendelt tussen Amsterdam en Parijs, na twintig jaar in de Franse hoofdstad gewoond te hebben. in deze nuchtere, praktische lifestyle-gids deelt ze al haar geheimen én die van haar Parijse vriendinnen. Parisienne zijn gaat namelijk over veel meer dan de perfecte handtas of la petite robe noire. Zo leer je alles over tijdloze klassiekers en feilloos combineren, imperfectie en ontspannen, elegantie en nonchalance, het kleine geluk en jezelf op de eerste plaats zetten. Renée geeft je eerlijke inspiratie, interviews en tips om zo Parijs mogelijk te leven. Want dat kan overal. Ook in Nederland.

Feelgood
Kosmos, Uitgevers BV