Leef het leven dat je bent

Leef het leven dat je bent

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

Eenzaamheid in een nieuw daglicht!
Als eenzaamheid de grote ziekte van de moderne tijd is, dan is dit hartstochtelijke pleidooi voor zelfliefde, het broodnodige medicijn.
‘Leef het leven dat je bent weeft psychologie, oude wijsheid en eerlijke persoonlijke reflecties samen tot een samenhangend en inspirerend geheel. Ook als je geest niet alle ideeën in dit boek kan bevatten, zal je hart de waarheid ervan voelen.’ (Jeff Foster)
De auteur onderzoekt het hedendaagse dilemma rond eenzaamheid. Hij laat zien dat dit wortelt in onze overtuiging dat we allemaal afgescheiden individuen zijn, gebonden aan onze persoonlijke beperkingen. Met behulp van de radicale mindfulness en praktische hulpmiddelen in deze verhelderende gids, leer je om je angsten en overtuigingen te observeren, accepteren en onderzoeken, waardoor je gevoel van verlorenheid en eenzaamheid plaats kan maken voor een liefdevolle staat van verbondenheid met alles en iedereen.
Nic Higham is een gecertificeerd psychotherapeut, gespecialiseerd in meerdere methoden. Hij werkt voor een landelijke, justitiële liefdadigheidsorganisatie in Groot-Brittannië, hij leidt projecten binnen ziekenhuizen die hun geestelijke gezondheidsaanbod willen verbeteren en is mindfulnessleraar aan een recovery college.

Oorspronkelijke titel Living the life that you are
Vertaald uit het Engels door Ronald Hermsen

Religie & Spiritualiteit