Leerling van het woud

Rank 9659 Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Leerling van het Woud is een boek dat bijzonder geschikt is als een eerste kennismaking met de wereld van het druïdisme en de Keltische spiritualiteit.

Taliesin de Bard is de verhalenverteller die je begeleidt in een reis doorheen alle basisaspecten van een druïde. Je ontdekt de betekenis achter de verschillende Keltische feesten, de Keltische cultuur, kunst, waarden, geschiedenis en mythologie. Ook ervaar je de verbinding met de natuur en de Keltische spiritualiteit. Je wordt begeleid doorheen de principes van balans en harmonie, de verschillende rollen van de Bard en de druïde, het Ogham-schrift, de levensenergie en plaatsbewustzijn.

De inhoud van dit boek stemt overeen met de Bardische jongerencursus van de online duïdenschool, genaamd Grove of Dana, een gratis dienst van de New Order of Druids. Dit boek is dan ook geschikt om te gebruiken in je studies aan onze duïdenschool, maar kan net zo goed gebruikt worden voor solitaire of persoonlijke studies.

01 januari 2011

Reacties op: Leerling van het woud