Lefwijf

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Het heft in eigen handen nemen wanneer de situatie erom vraagt. Kunnen we dat? De 50 vrouwen van LEFWIJF vertellen hoe het voelt als het erop aankomt. En wat je kunt bereiken door tegenslag om te zetten in actie. Hun lefmoment, hun moment van overwinning. Van de burlesque danseres, de vrouw die de Yukon per sup bedwingt, de psychologe en de vrouw die waterputten slaat in Kenia tot de voorgangster, de zomerhuisjesontwerpster, de strafrechtadvocate en alle anderen. Wat verenigt deze vrouwen? Lef. Lef in priv├ęsituaties, lef in een professionele setting. Met wilskracht en zelfvertrouwen bouwen deze vrouwen niet alleen aan hun eigen levens, maar nemen ook de wereld rondom hen mee in hun avontuur. Hun verhalen vormen een ode aan lef hebben. Een ode om het leven te leven. 50 rolmodellen. 50 verhalen die raken. 50 verhalen die inspireren. LEFWIJF. De verhalen in LEFWIJF zijn samengebracht door Lucinda Douglas, auteur, spreekster en ondernemer. +

Katman Publishing
02 oktober 2020