Lekker en gezond bakken met sukrin

We houden er allemaal van: koek, gebak, cake, taart of brood. En een lekker toetje na de maaltijd of een lekkere snack tussendoor gaat er ook altijd wel in. Al deze lekkernijen bevatten naast grote hoeveelheden suikers en vetten (en vaak ook gluten en veel koolhydraten) meestal ook veel kunstmatige hulpstoffen. Zulke bewerkte producten zijn niet goed voor onze gezondheid.
Sukrin biedt een variƫteit aan 100% natuurlijke, calorievrije suikeralternatieven, diverse glutenvrije en vetarme meelproducten en een aantal fi jne en handige koolhydraatarme, suikervrije en gemakkelijk te gebruiken bakmixen. Of je nu een koolhydraatarm of glutenvrij dieet volgt, suikervrij of vezelrijk wilt eten of gewoon je eetpatroon wilt verrijken met gezondere producten... de producten van Sukrin sluiten hier perfect op aan! Zo kunnen we gezond genieten van tal van heerlijkheden, die we met het grootste gemak zelf op tafel kunnen zetten.
Dit unieke receptenboekje bevat zestig verrassende recepten, bedacht en ontwikkeld door natuurvoedingsdeskundige en auteur van de bestseller Natuurlijk lekker bakken Monique van der Vloed. Ervaar het zelf... van koekjes tot taart en van cake tot smoothies... De producten van Sukrin maken ze nog bijzonderder dan dat ze al waren. En wat te denken van een heerlijk geurend brood of onweerstaanbare mueslibolletjes! In dit boekje wordt niet gewerkt met geraff ineerde suikers en kunstmatige E-nummers. Daarnaast zijn de recepten bijna allemaal gluten- en lactosevrij en wordt uitsluitend gekookt en gebakken met verse, biologische en natuurlijk ingrediƫnten. De meeste recepten zijn tevens geschikt voor veganisten.
Geniet gezond, maar vooral ook lekker van je eigen homemade lekkernijen. Want... niets smaakt zo fantastisch als dat wat je zelf maakt!

Is Lekker en gezond bakken met sukrin het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Lekker en gezond bakken met sukrin