Lenig denken

Hoe maak je je werk inspirerender en je leven leuker? Door je hersens flexibeler te gebruiken, waardoor je creatiever wordt! Gelukkig is creatief denken geen mysterieuze gave of een bijzonder talent: iedereen heeft de capaciteiten ervoor al in huis. Lenig denken biedt de gereedschappen om die capaciteiten verder te ontwikkelen en beter te benutten. In onze snel veranderende maatschappij is lenigheid in denken een 'must'. Onze omgeving vraagt voortdurend om nieuwe oplossingen en een flexibele instelling. Het effectief kunnen inzetten van je brein wordt steeds belangrijker. Creatief denken is een essentiële aanvulling op logisch denken. Het is een kwestie van anders naar dingen kijken, soepel associëren en je verbeeldingskracht inzetten. Door deze vaardigheden te trainen leg je gaandeweg nieuwe verbindingen in je brein, waarmee je creatieve vermogens groeien. Lenig denken geeft je een scala aan praktische adviezen, tips en oefeningen. Met creatieve denktechnieken doorbreek je routines en leer je buiten de gebaande paden te treden. Dat stelt je in staat om originele ideeën en oplossingen te bedenken en nieuwe kansen te scheppen, zowel op het werk als thuis. Ontdek hoe je creativiteit kunt inzetten om meer succes en plezier in je dagelijks leven te creëren! Marenthe de Bruijne is expert op het gebied van creatief denken. Persoonlijke vernieuwing en het vergroten van je slagkracht staan in haar trainingen en workshops centraal. Sigrid van Iersel is verhalenmaker met een journalistieke achtergrond. Ze is specialist op het gebied van storytelling met een creatieve invalshoek.

Redactionele recensie

Recensies (1)

Is Lenig denken het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Lenig denken