Lenteliefde & Kersenbloesem

Lenteliefde & Kersenbloesem

Feelgood   Topics 0
Een zonnige liefdesroman van Anita Verkerk!

‘Lenteliefde & Kersenbloesem’ is nummer 4 in de succesvolle reeks van romantische boeken die zich afspeelt op het super-de-luxe cruiseschip Cupido, dat met een bonte verzameling passagiers en bemanningsleden over de zeven zeeën vaart.

In ‘Lenteliefde & Kersenbloesem’ leven we mee met reisjournaliste Sakura Winters, die het zo druk heeft met haar eigen bedrijf dat de liefde er steeds bij inschiet. Dan krijgt Sakura een uitnodiging voor een persreis: een veertiendaagse cruise met de Cupido naar Japan en op het vliegveld van Tokio loopt ze al twee leuke mannen tegen het lijf. Dat belooft wat voor de cruise!

Anita Verkerk schrijft al jaren met veel succes heerlijke (ont)spannende liefdesromans en vrolijke chicklits voor vrouwen van alle leeftijden, over de hele wereld.
Haar Engelstalige romans werden in de USA meerdere malen bekroond en ook in Nederland won ze meerdere prijzen.
In de bibliotheken behoort ze al jaren tot de uitleentoppers en haar titels verschijnen ook met grote regelmaat in de wekelijkse top van meest verhuurde e-boeken.
Anita Verkerk is Ambassadrice van de Stichting Dierenhulp Zonder Grenzen.

Romantiek
Uitgeverij Cupido