Let's talk about sex!

Seks! Voor sommigen is dit een favoriet onderwerp, voor anderen is dit een taboe of iets om grapjes over te maken en seksualiteit wordt TE vaak onderschat of overschat. Het sterkt ons geest van jongs af aan en toch is het nog TE VAAK een gespreksonderwerp die zelden ter sprake komt of die gewoon in de doofpot wordt gestoken. Ik vind het de normaalste zaak van de wereld dat er over dit onderwerp uitgebreid gesproken wordt, want iedereen kent het en iedereen doet het! Ik vind het zo boeiend hoe de mensheid verliefd wordt en hoe ze hun liefde voor elkaar op die manier delen! Terwijl het belang van seks amper wordt besproken of zelfs wordt genegeerd, is het wél een belangrijke factor in ons menselijk leven! In dit boek lees je alles over liefde en seks, een gespreksonderwerp waarbij je eens even moet stilstaan!

Is Let's talk about sex! het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Let's talk about sex!