Leven in de geest

Dit boek is het vervolg van Open je deuren voor de Geest (dat vooral een bijbelse bezinning is over de heilige Geest en zijn stille wenk naar de mens toe, die opgeroepen wordt om een antwoord te geven).
In dit nieuwe boek gaat Simone Pacot dieper in op het leven met en in de Geest. Ze stelt daarbij enkele concrete en fundamentele vragen:
-hoe kan ik mijn menselijke relaties vernieuwen vanuit de Geest?hoe kan ik in de waarheid staan en in de liefde blijven, mezelf worden in God, met een helder oog de situatie en de anderen zien?
-hoe kan ik in elke situatie en in elke gebeurtenis de heilige Geest ontvangen? hoe kan ik samen met de Geest mijn beroep vanuit een nieuwe bezieling beleven?
-ken ik in het licht van de Geest mijn heel eigen gave?besef ik dat ik een heel persoonlijk talent ontvangen heb om mensen en situaties te benaderen?

Is Leven in de geest het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Leven in de geest