Leven in openheid

Anandajay’s uitnodiging om te leven in openheid is een gewaagde, maar ook verlichtende vraag. Eindelijk is er een tastbare opening beschikbaar om los van welke zienswijze, religieuze achtergrond of traditionele moraal dan ook, zelf te doorvoelen wat de zin en waarde is van jouw bestaan, van het leven en van het samenzijn met anderen. Leven in openheid gaat over de openheid van waaruit je weer in relatie gaat met wat jij bent en met het leven als de creatieve schepping in wording, die er is. Je voelt dan het verlangen om de waarde van je eigen aanwezigheid te leren kennen door het zo vrij en ontvankelijk mogelijk te ontmoeten. In dit boek neemt Anandajay je, vanuit zijn toewijding aan jouw vrede en geluk, in zijn teksten mee naar de wonderbaarlijke echtheid achter elk onderwerp, zodat je door de helderheid en genuanceerdheid van zijn woorden heen voelt, hoe hij verbonden is en dus ook jij verbonden bent met een immense achtergrond van liefde, stilte en wijsheid.

Religie & Spiritualiteit
Oosterse oefeningen (yoga, tai-chi e.d.)
Brave New Books
11 maart 2021