Leven voor gevorderden

Iedereen wil graag oud worden, maar bijna niemand vindt de ouderdomsverschijnselen leuk. Yvonne Kroonenberg biedt troost voor de pijn die de leeftijd met zich meebrengt en laat zien dat ouderdom ook voordelen heeft. Je kan hoofd- en bijzaken beter uit elkaar houden en je bent niet meer zo bezig met wat anderen van je vinden. Yvonne Kroonenberg is oud en gelukkig. Ze heeft een volkstuin, ze is omringd door haar dieren en na al die jaren dan toch nog getrouwd met haar timmerman. Haarfijn en geestig scherp, zoals we haar kennen, vertelt ze hoe het leven eruitziet als je oud bent.

Recensies (1)

Is Leven voor gevorderden het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Leven voor gevorderden