Alles went behalve een vent

Yvonne Kroonenberg kreeg twee gouden boeken voor haar populaire bundels in de jaren negentig, zoveel exemplaren werden er verkocht. In haar boeken Alle mannen willen maar een ding, Kan ik hem nog ruilen en Het zit op de bank en het zapt doorbreekt ze hardnekkige taboes met een groot gevoel voor humor. Haar boeken stonden maanden in de bestsellerlijsten en werden verslonden door mannen en vrouwen. Haar beste stukken zijn in deze bundel verzameld.

Op vlijmscherpe en geestige wijze confronteert Yvonne Kroonenberg haar lezers met hun eigen tekortkomingen en eigenaardigheden in het spel van de liefde. In meer dan dertig jaar schiep zij een mateloos populair oeuvre van bestsellers over relaties. Haar scherpe observeringen over vrouwen en mannen en de manieren waarop ze met elkaar omgaan maken haar verhalen over machtige mannen, moederfiguren, jonge minnaars, exhibitionisten, cafe?gangers, flierefluiters en charlatans tot een volmaakt genoegen.

Is Alles went behalve een vent het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Alles went behalve een vent