Levend dood

Devallo

Zelfs monsters hebben een hart

De legende van het duivelskind. Zo noemen ze me toch. Ik ben ondertussen al bijna aan het eind van mijn leven. Het begin was zoals voor elk kind moeilijk. Helaas, was dat voor mij nog lastiger. Ik ben namelijk niet voor honderd procent mens. Maar ik had goede vrienden die me hielpen mijn lot in eigen handen te nemen. Om volwassen te worden.
Hopelijk heb jij dat ook en anders helpt het lezen van mijn geschiedenis je misschien een beetje. Maar weet, niemand staat er zijn hele leven alleen voor, hoe donker het ook is. Vraag het maar aan iemand die zijn halve leven in de schaduwen heeft doorgebracht. Net als voor mij toen, is het misschien ook voor jou tijd om te beginnen te leven. Of in mijn geval dood levend te zijn.
Succes.

Is Levend dood het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Levend dood