Levenskracht

Levenskracht - jouw eerste 1000 dagen in een nieuw licht

Hoe waren de eerste duizend dagen van jouw leven?

Jouw eerste duizend levensdagen bevatten de sleutels tot het ontsluiten van jouw unieke levenskracht. Hoe mooi of moeizaam ze ook zijn geweest.
In het verhaal van jouw eerste dagen ligt het potentieel voor vitaliteit, vruchtbaarheid en levensgeluk dat jij in dit leven tot je beschikking hebt. Jouw Blueprint voor Bliss.
De magie van jouw ontstaan, geboorte, groei en allereerste imprints vraagt erom om gezien te worden. Doorvoeld te worden.
Levensgebeurtenissen kunnen een verharding teweegbrengen in ons lichaam en in onze geest. De connectie met de natuur en het lichaam neemt af waardoor de gezondheid verslechtert. Wil jij jouw vitaliteit en vruchtbaarheid zien toenemen?
Ware gezondheid ontstaat als je leert leven in harmonie met jouw natuurlijke aanleg voor liefde, compassie en geluk. Want jouw lichaam is voorbedraad voor liefde.
Ontdek hoe je jouw levenskracht en potentieel volledig kunt ontsluiten.

“Wanneer je je eigen eerste imprints transformeert bied je jouw kinderen een pure en kansrijke start, vrij van overerfde trauma’s. Met de keuzes die je maakt voor de eerste 1000 dagen van ieder nieuw mensenleven waar je bij betrokken bent heb je impact op de langetermijngezondheid van toekomstige generaties én het welzijn van onze samenleving.” - Nienke Stoop

Nienke Stoop is Holistisch Arts en gespecialiseerd in de optimalisatie van gezondheid vanaf pre-conceptie en de eerste 1000 dagen van het leven. Zij is co-founder van Stichting de Geboortenis en sinds 2008 werkzaam in haar praktijk voor integrale gezondheid in Zutphen.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen