Licht leven

Zit je vast in een hoofd vol gedachten? Lijkt het leven jou vaak tegen te werken? Blokkeren jouw angsten je van het behalen van dromen en doelen? Zet je anderen altijd op de eerste plaats? Dan is het tijd om meer licht in jouw leven binnen te laten.
Het leven hoeft helemaal niet zo zwaar te zijn. We zijn geboren om te stralen! Alleen leren we in ons leven al snel af om onze intuïtie te volgen, om vertrouwen te hebben en boven alles vergeten we wie wij in de kern zijn. Dit boek is er om jou te herinneren van alles dat je allang bent en om dit in te leren zetten om jouw leven compleet ten goede te veranderen.
‘Waar licht is, is geen duister’
In 2015 raakte Nanne zichzelf compleet kwijt tijdens een vakantie op Bali. Gevangen in een hoofd vol zware herinneringen aan vroeger en angsten voor morgen durfde ze niet meer naar buiten. De reis werd een groot fiasco. Bij terugkomst in Nederland was zij zo vastberaden als de zon om te veranderen. Ze ging op zoek naar haar echte ik en pelde de lagen van zichzelf af om tot de kern te komen. In dit boek ontmoet Nanne zichzelf vijf jaar later weer op het eiland waar zij zichzelf ooit verloor, om de lessen van de afgelopen vijf jaar te bundelen in een methode voor een Licht Leven.

Redactionele recensie

Recensies (3)

Meer recensies

Is Licht leven het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Licht leven