Liefde jeukt

Lynn Gallagher wil niets. Alan Morton wil wél iets, namelijk Lynn. En rland Dupondt wil niets liever dan met rust gelaten worden. Als Alan Lynn belaagt, stalkt, is Lynn onder de indruk: niet van zijn uiterlijk - dat te dikke lichaam in die slome kleren - noch van de perverse boodschappen die hij haar stuurt. Ze heeft bewondering voor Alan omdat hij feilloos weet wat hij wil en dat ook najaagt. En dat is precies wat Lynn is kwijtgeraakt: het vermogen om te verlangen, te begeren. Misschien, denkt Lynn, kan de daad van het stalken haar sluimerende levenslust weer opwekken. Een interessante hypothese. Als Lynn die theorie in praktijk brengt en Roland als haar prooi kiest, zet ze daarmee een reeks van hilarische misstappen en rolwisselingen in gang die duidelijk aantonen wat we eigenlijk allang weten: dat verlangen een natuurlijke oorsprong kent en geen enkel individu in staat is zijn of andermans lot of passie te sturen.
Liefde jeukt is een moderne zedenschets over relaties, de neurosen van het grotestadsleven en de dwangmatige jacht op geluk.

Is Liefde jeukt het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Liefde jeukt