Liefde van klank

Liefde van klank

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
De oudste teksten van de wereld zijn gezongen gedichten. Ze gaan over het vinden van geluk en liefde in onszelf, in plaats van in materiële zaken, andere personen of buitengewone ervaringen. Duizenden jaren oude mantra’s geven ons informatie over een liefdevolle uitweg van de benarde situatie waarin de mensheid zich op dit moment bevindt in relatie tot de natuur en het universum.

De waarheid over geluid, licht, tijd, ons bestaan, de oerknal en de elementen komen in dit boek aan het licht, zodat we beter kunnen begrijpen waar we vandaan komen en waar we naartoe gaan. Met muziek en spiritualiteit is het mogelijk om tot persoonlijke groei te komen, zodat we ons leven op een hoger niveau kunnen tillen: in balans met de natuur en ons eigen lichaam, geest en ziel.

De in dit boek beschreven klassieke Indiase muziekleer gaat diep in op het gebruik van stem, houding en ademhaling. Het kan iedere muzikant helpen om zijn werk op een hoger niveau te tillen en iedere spirituele zoeker helpen op de weg van bewustwording en zelfrealisatie.

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit