9789493245167_front

Liefzang

Rank 1259 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Literatuur & Romans Spots 1   Topics 0

'Liefzang' is een ode aan de liefde en een lofzang op geluk. Liefde laveert tussen zachte zinnen en zilte woorden. Poëzie spint woorden van hart tot hart en schrapt en schraapt tot het verbindt tot in de kern. Liefde en geluk zijn een optelsom van talloze persoonlijke ervaringen. Daarbij kent ieder leven een eigen leerboek. De kunst is om de momenten te ontdoen van tijd en ruis. En precies op het ogenblik dat je de tijd vergéét, dient de essentie zich aan. Ontdaan van al het trachten, is liefde niets meer of minder dan de zin van het leven zelf. plant en droom in rijke aarde lijst de schaarse stilte in brand de kleuren op je netvlies schilder je verwondering --- Van Tanja Helderman (1974) verschenen bij Uitgeverij Palmslag eerder 'Over Leven' (2017) en 'Drijfkracht' (2018). Taal loopt als een rode draad door haar leven. Ze studeerde logopedie en neurolinguïstiek. Momenteel combineert ze haar baan als logopedist met het schrijven van gedichten. Daarnaast is ze oprichter van TAALig (op Facebook en Instagram). Op TAALig publiceert ze regelmatig eigen werk, dat veelvuldig gelezen en gedeeld wordt.

Poëzie
Poezie