Lieg tegen me

Een hilarische roman vol mysterie en romantiek van romcomqueen Jennifer Crusie.
Maddie Faraway heeft niet haar beste dag wanneer ze het ondergoed van een andere vrouw in de auto van haar man vindt. En om alles nog ingewikkelder te maken is haar jeugdliefde C.L. Sturgis terug in het dorp, die nog steeds gevoelens voor haar koestert.
Maddie weet niet wat ze moet doen en voelt zich opgesloten. Ze vindt steun in de armen van C.L. Al snel loopt alles uit de hand, wanneer Maddie erachter komt dat iedereen in haar leven geheimen voor haar achterhoudt. En wanneer Maddies man plotseling verdwijnt, zijn alle ogen op haar gericht. Kan ze achter de waarheid komen zonder iedereen van wie ze houdt te verliezen?

Is Lieg tegen me het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Lieg tegen me